V království zlatého listí

Nazdárek kašpárek! :D
Nastává chvíle, kdy mám čas se na chvíli zastavit, dát si oběd a mrknout na blog, tak jsem se rozhodla jí využít a podělit se s vámi o další fotečky, tentokráte z ořechového parku plného laviček. Samozřejmě opět na mé milované Lesné. :-)
Ať se fotky líbí. Neváhejte k nim napsat svůj názor a v případě zájmu mi klidně napiště, jaké fotky byste tu rádi viděli příště, můžu se na procházce nechat inspirovat...
Přeji vám pěkný den! :-)
vaše Illienel



1.


2.


3.


4.


5.


6.



P.S. Kdo by měl nějaký nápad na pojmenování jednotlivých fotek, nechť se se svými návrhy přihlásí v komentářích. Odměna ho nemine. :D

Komentáře

  1. Tak tady se mi nedaří vybrat tu nejhezčí fotku Zvěčnila jsi můj nejoblíbenější pohled na podzimní přírodu a každá fotka je něčím zajímavá a kouzelná. Závidím ti bydlení v blízkosti takové parády

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: To jsem moc ráda, Sury. Jo, asi byc sama sobě taky záviděla. Ale každý má ve svém okolí nějakou krásu, kterou může obdivovat, jen si na ni málo kdy uděláme čas nebo se špatně díváme a nevšimneme si jí.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."