Krásy podzimu

Zdravíčko! :-)

Vážení a milý, dnes se s vámi krátce podělím o další minisérii podzimních krás. Fotky pochází opět z Lesné. Příště se můžete těšit na čajový článek a nebo zapomenutý pozdrav z léta. Mám za sebou první vysokoškolský test, který nedopadl vůbec dobře, ale dopadl úměrně mé školní práci, takže ted budu muset trochu zabrat. Mimoto mám 12 dnů na seminárku a esej, takže je stále co dělat. Pokusím se přesto nezanedbávat blog a občas se tu s vámi o něco podělit, alespoň o ty fotky.
Vzhledem k dnešnímu celodennímu dešti to vypadá, že nám konečně přišel pravý listopad. Proslunněný zlatý říjen byl krásný, ale bylo mi líto zmatené přírody, vidět na začátku listopadu kvést semikrásky a rozkvétat poupata růží a dalších květin...no, už to bylo moc. I listopad má však své kouzlo. :-)

Mějte se krásně a nechte si někdy horkým čajem prohřát den :-)
vaše Illienel



1. Lavičkový park


2. Strážce zlaté aleje


3. Králův list


4. Zatoulaný


5. Byla jednou jedna stará lavička...


6. Poklad skrytý v listí

Komentáře

  1. Krásne fotky. Jeseň je nádherná a mňa tiež zarmútilo ako bola príroda zmätená. No u nás je už teraz pravá jeseň, po ktorej som túžila, aj keď tie najkrajšie  stromy už opadali, stále sa dá nájsť zopár krásnych objektov na fotenie. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opět máš přenádherné fotky, které mají svou duši.   Nevím, kterou vybrat. Jestli nějakou "lavičkovou" nebo tu se zatoulaným kaštanem, protože kaštany tolik miluju... Netuším.Jedno ale vím určitě. Fotíš překrásně, máš cit. Když vidím tvé fotky, nevidím jen obrázek, vždycky z toho na mě dýchá nějaká atmosféra a to je u fotek důležité, ne-li nejdůležitější PS - Četlas pokračování ŽJB? Zveřejnila jsem ho v listopadu.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Elizabeth, děkuji za zastavení i milý komentář. Jsem ráda, že se Ti fotky líbily.[2]: Surynko, Ty jsi prostě úžasná. Málokdo umí vykouzlit takové komentáře jako ty. Často mi rozsvítí den a ten dnešní? Novoroční dar! Takovou chválu si snad ani nezasloužím. Ale přesto z ní mám velkou radost. Hřeje mě u srdce Tvé sdělení, že pro Tebe mají tyto fotky duši a že z nich na Tebe dýchá atmosféra. Nevím, jaké větší ocenění by si fotograf mohl přát. Díky moc!
    P.S. Na Tvou otázku k Život je boj jsem odpověděla u posledního článku s receptem na Tvém blogu. ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."