Životadárný

Aure vanima! :-)

Krásný den vám všem, kdo sem zavítáte. V posledních dnech jsme velmi šťastná a mám plno důvodů k vděčnosti. Také se snažím učit na první velký vysokoškolský test ze Sociologie, což se mi vůbec nedaří. :D Hold ta má studijní morálka na začátku vysoké školy nějak klesla a napravit ji ais bude chvíli trvat. Proto v posledních dnech na blog nepřidávám články, i když by bylo co přidávat. Jakmile bude po zkoušce, budu snad schopná si na přidávání článků vyhradit trochu více času. :-)
Tentokrát jsme ale nemohla odolat, protože naásledující text vznikl jedné nedávné noci, kdy jsem por silnou akutní potřebu psát nemohla usnout a tak jsme si sedla a ve světle lampy tužkou napsala pár řádek do mého nového, parádního deníku, který je z dob Československa a objevila jsme ho v krámech po prarodičích Je hnědý, kožený, se zvláštní povrchovou strukturou, a jsou v něm linkované listy, které se dají vyjmout a nahradit dalšími. :-)
Takže...první počin, vzniklý vyloženě z vnitřního pocitu. Snad se bude někomu líbit.

Kéž jsou vaše dny naplněné šěstím. :-)
vaše Illienel


Věnováno LÁSCE.

Jako kapky pocitů a slov
stékající z mysli, zvolna kanou
tam dolů, kde čeká
žíznivé srdce.

Rány je třeba vyčistit
vyplavit z nich všechnu špínu
vadnoucí květinu zalít,
aby mohla růst a ve svých květech
dávat světu krásu.

Vyprahlá ústa jsou mlčenlivá
jako ticho, rozléhající se skalní ozvěnou.
Dej jim pít a stanou se živoucími.
Rozeznějí tony v písni a slovy svými
vyprávět budou příběh.

Příběh o tom, kdo rány hojí,
květinám umožňuje dávat svědectví
o kráse stvoření
a větrům pozvednout hlas k písni,
k chvále a díkůvzdání
Jedinému, který je nevysychajícím
pramenem v poušti,
tomu, který dává všem žíznivým srdím
jako bezedný nápoj svou LÁSKU.

Komentáře

  1. To je krásné. Při čtení jsem si vybavovala tolik emocí a různých chvilek. Moc se mi to líbilo

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle báseň se dá chápat i jako modlitba, je moc krásná. Čtu si ji pořád znova :)

    OdpovědětVymazat
  3. Láska. Hmmm, existuje jediný pojem, který by v mém podání nebyl komplikovanější než žádost o daň důchodovou?
    Naštěstí se to teď jaksi uklidnilo. Ale ten kluk mě zřejmě pořád miluje, ach jo. Ale já mám svého Smíška.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."