Jaro přichází

Zdravím vás! :-)
dnes jen velmi krátce, poněvadž extrémně nestíhám a navíc mi není nejlíp (hodilo by se pár dnů nerušeného spánku, zázvorový čaj s medem a tři peřiny). Možná se z velmi vlažné aktivity zdá, že jsem na blog zapomněla. Což není pravda. Jen opět přišlo jendo z těch horších a velmi náročných období. A také se snažím být pro změnu aktivní na jiných blozích - čtením člnků a psaním komentářů. Nápady na psaní mám, bohužel psaní mi komplikuje můj "únavový syndrom", problém se zrakem z posledních týdnů (který brýle nevyřeší) a příliš mnoho aktivit, což je můj věčný rpoblém. :-) Ve škole navíc začnou praxe, takže bud mít ještě méně času než málo. Přesto velmi doufám, že se mi povede co nejdříve dopsat další část Neviditelných, podělit se s vámi o další fotky (těch mám v zásobě pořád dost, protože fotím, kdykoliv k tomu mám příležitost) a třeba i přidat nějaké to překvapení. :-) Na básničky to v poslední době mco nevypadá, ale ráda byhc zase napsala nějaké to drabble či kratší jednorázovku. Doufám, že nezůstane jen u mého přání. :D
Dnes vám tedy přináším pár fotek prvních jarních barviček z květinových zahrádek. :-)

Mějte se krásně
vaše Illienel

Kdybych se tu do té doby už neukázala, tak vám všem přeji krásné a požehnané Velikonoce! :-)

P.S. Fotografie jsou asi 3 - 4 týdny staré...



1. Sestry slunce


2. Poklady jarní zahrádky


3. Tanec na hlínové louce


4. Vílí sukýnky

Komentáře

  1. Krásné fotky křehkých květinek, jinak s časem jsem na tom podobně a lepší to asi nebude...

    OdpovědětVymazat
  2. Mimochodem, ta poslední je fakt skvělá
    Ale teď k Tvému komentáři.
    Tu hobití noru známe, ale viděla jsem jen asi tři obrázky, díky moc za odkaz!"Hobití tábor" je rozhodně skvělý nápad! My bychom do toho šly určitě. A klidně bychom i přijely k tobě (aby ses ale potom nedivila, kolik toho takový hobit sní). Problém je s rodiči. Pochybuji, že by nás pustili za úplně cizím člověkem (hobitem). Takže navrhuji tohle. Napiš mi na meil sciurust@seznam.cz , abychom se mohly lépe domluvit.
    Jinak, Vienda Liessui pořádá 15.7 sraz Tolkienovských blogerů v Praze. My tam asi budeme a mohla bys přijít také. Tak bychom se uviděly naživo a lépe by se nám přesvědčovali naši příbuzní.
    Co se ostatního hobitstva týče, záleží na tom, koho chceš. Ortodoxních půlčíků (jako my) bude fakt málo. Ale je spoustu těch, kdo hobity mají rádi, i by do toho šli, ale hobiti nejsou jejich závislost a zajímají se i o jiné rasy. To je např. Gilly nebo Třezalka.
    V obou případech bych ale navrhovala založit něco na facebooku (nevím přesný název, neb nemám facebook). Něco, kde by se ti hobiti mohli přihlásit. Můžeme nad tím vzít patronaci a zkusit to zařídit (Polly i Delfi facebook mají a Delfi s tím dokonce umí zacházet). Pak bychom samozřejmě daly vědět na mittalmaru a asi by to chtělo i reklamu na SPPDJRRT(píše se to tak?). Nic víc už mě nenapadá.
    Rozhodně napiš na meil, ať se domluvíme.Mimochodem, díky moc za komentáře, vždycky nás hrozně potěší.

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem u Tebe dlouho nebyla, tak jsem se aspoň potěšila pohledem na krásné jarní fotky. Vážně se povedly. Zvlášť ty krokusy jsou nádherné :) Doufám, že brzo budu mít víc času, abych se mohla řádně pobrouzdat ve zdejších vodách!

    OdpovědětVymazat
  4. A ještě k těm povídkám na přání.
    Jasně že takovouhle význu nemůžueme nechat ležet
    O dětsví Smíška a Pipa už vznikla povídka Nildanya http://mittalmar.blog.cz/rubrika/nildanya a pak pár jedonrázovek a drabblat. A o Frodově dětství psala Delfi ve své vánoční povídce http://mittalmar.blog.cz/1412/frodo

    OdpovědětVymazat
  5. Panebože, ty fotografie jsou nádherné! Hlavně ta poslední!!! ♥ :) Jinak klasika, ale zároveň - nestíhací období je to nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."