Zátiší z čajovny

Zdravíčko! :-)
Dnes bych se s vámi ráda podělila o několik fotografií z mého oblíbeného místa - Veselé čajovny, kde jsem u šálku kouřícího čaje strávila s nejbližšími přáteli nejedno příjemné, zasněné odpoledne. Třeba bude inspirovat i vás, pokud někdy vyrazíte čerpat inspiraci v ta zvláštní místa s jedinečnou atmosférou. :-)
Nikdy nenechte spěch, aby vás připravil o potěšení z kouřícího šálku lahodného čaje. ;)

Mějte se krásně
vaše Illienel

P.S. Čaj na fotograjiích je pravděpodobně kořeněná masala nebo čokoládový assám. Oba vřele doporučuji milovníkům černých čajů s mlékem, horké čokolády nebo těm, kdo se nebojí kořeněných nápojů. ;)




1.
Čajový nápojový lístek je jako truhlice plná poezie...


2.
Cesta do nebe vede kolem čajové konvice.
(anglické přísloví)


3.
Kdo chce zcela ztratit vnější svět z dohledu, zahalí se lehce tabákovým dýmem jako závojem pavučiny...



4.
Život je jako šálek čaje. Občas hořký, občas sladký, ale vždycky ho stojí za to žít.
(Anonym)



5.
Pijeme čaj, abychom zapomněli na rámus tohoto světa.
(Tchien I-cheng)


6.
Čaj ze mne uvolňuje nápady, které dřímají v hlubinách mé duše.

(Lev Nikolajevič Tolstoj)


7.
Čaj se podobá poustevníku,

muži tiché ctnosti a míru.
(Meng C´ang)


8.
Na pití čaje je vždy vhodná doba.

(Lewis Carrol)



A na závěr samozřejmě nesmí chybět...


První šálek svlažil mé hrdlo
druhý rozptýlil mou samotu,
třetí vyhnal beznaděj z mé hlavy,
prohloubil dojmy z knih, které jsem četl.
Po čtvrtém jsem se začal lehce potit
a s potem odcházely všechny nesnáze.
Pátý šálek očistil kažký kousek mého bytí.
Šestý mne přiblížil k nesmrtelnosti.
Sedmý je poslední, co zvládnu -

Jsem unášen...

(Lu Tchung)






Komentáře

  1. Mám z těch fotek nehoráznou chuť na pořádný čínský čaj! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tahle sbírka, to je teda něco :) Nádhera. Vystihují skvělou pohodou atmosféru, která tradičně v čajovnách vládne a já mám teď chuť hned jít a jet za tebou na čaj. :) Navíc propojení s nádhernými citáty... Hmm... Už si jdu postavit vodu! :) Tleskám.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné a zajímavé, asi budu muset změnit názor na pití čaje, čajovnu jsem ještě nenavštívila...

    OdpovědětVymazat
  4. Čajovny a čokoládovny naprosto miluju. V Praze pod Pražským hradem byla jedna fakt dobrá, teď z ní udělali čokoládovnu. Ano, je to tam hezké a dobré, ale ztratilo to jaksi voňavě zadumané kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, ty fotky jsou nádherné i na potřetí, co je vidím! :3 Jinak ten čokoládový assám, hm... :3 Ten musím někdy zkusit! Dáme si ho někdy společně...? :) A Báseň na závěr...? ♥ Ani!

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ráda kavárny, čajovny, restaurace, pizzerie a podobná zařízení.  Škoda, že u nás toho moc není.Překrásné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  7. Aj, asi si jdu dát čajík! :3 Krásný článek.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."