Poslední kapka

Aiya! :-)

Po dlouhé době se ozývám, pro tentokrát s quenjiským pozdravem, neb ve znamení Tolkiena trávím letošní prázdniny. Mám se dobře, střídavě mračna a bouřky, ale přesto zůstává život krásný a krásnější. :-) Jen se potýkám s časem a obdobím zhoršené chronické únavy, takže se psaním to nevypadá nejlíp. Naštěstí jsem ale při úklidu krámů v pokoji objevila jeden starý minipříběh, takže se s vámi můžu alespoň o něco maličkého podělit. Je to spíš miniatura. Zadání totiž znělo: Příběh na 50 slov. Takže takové půldrabbla. :D Sice se to může zdát jako nic, jen takový štěk, ale věřte, že pro mě to bylo těžší než napsat 20 stránkovou povídku. Taková má ososbní výzva. Málem jsem u toho vypustila duši. :D Každopádně doufám, že jakmile mi to čas a síly dovolí, podělím se s vámi o něco pořádného. :-)

Namárie!
Illienel



Poslední kapka naplnila pohár. Otočila se a podala nápoj muži v brnění. Ten si ho nedůvěřivě prohlížel.
"Chceš mě otrávit? Jenom já ti můžu vrátit svobodu!"
Sledoval ji. Ani nemrkla. Vyprázdnil polovinu poháru. A skácel se k zemi.
"Můžeš mě propustit, ale mou duši osvobodí jen pomsta a smrt."
Dopila...

Autor obrázku: Anthony Frederick Sandys

Komentáře

  1. Hůůů! Je to dokonalý! Ta poslední věta... juíííí! Úžasný!

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré. Vlastně MOC dobré. (To se pozná podle toho, že mě hned začíná zajímat ten "větší" příběh za tímhle "malým" ) Mně se cokoliv na počet slov asi nepodařilo napsat nikdy, natož aby to mělo i myšlenku a pointu... takže věz, že tě obdivuju.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné, dramatické! Sice je příběh kratičký, ale je v něm cítit napětí. Rozhodně věřím, že ti to muselo dát dost práce. Přijde mi, že kratší dílka jsou mnohem náročnější než ta dlouhá. A ten obrázek k tomu výborně pasuje :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vendëa Lissësúl27. srpna 2015 v 14:41

    To je obdivuhodné takhle krásně napsanou kratičkou povídku napsat. Opravdu nádhera!  😏

    OdpovědětVymazat
  5. No tedy! Vejít se do 50 slov, to je takřka nemožné, ale Ty jsi to zdolal! :) Gratuluji! :)
    Užij si posledních pár chvil prázdnin! Velmi závidím (ale vůbec ne ve zlém), že byly ve znamení Tolkiena!Božínku, ten obraz je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to je dost dobré. Ani nevadí, že je to tak kratičké

    OdpovědětVymazat
  7. No ty kráso!!! Tak tohle bych do tebe neřekla Aní! Ale jakože hodně dobrý a kvalitní, fakt respekt!!! :))) Akorát takové dost deprimující a děsivé a brr! Ty asociace k tomu!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Jen mistr spisovatel tohle dokáže. Výborné!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."