Letí, letí

Pěkný večer všem! :-)

Nečekali jste mě tu tak brzo, že? Musím přiznat, že ani já jsem nečekala (a nedoufala), že bych pro vás měla něco hotového do dvou dnů od zveřejnění návratové básničky. Nejdřív jsem přemýšlela, že dnešní věcičku zveřejním třeba až za týden, abyste měli čas přečíst si a okomentovat tu předchozí a aby mi aktivita na blogu vydržela o něoc déle. Jo, chtěla jsme si pro jistotu dělat maličké zásoby článků k vydávání. Ale...nakonec jsme se rozhodl, že na to peču.


Víte...chci, aby moje články na blogu (pokud to nejsou záměrně vydávané archivní věci) byly autentické. Tudíž abych je zveřejňovala v době, kdy vznikly, a ne v době, kdy nemám co vydávat. Vždyť můj blog je má kronika. A co lépe ukazuje, jak se peru se životem a co zrovna prožívám, než moje básně? Proto vám ji sem dávám už dnes. Dalo by se říct, že je úplně čerstvá, sotva utržená ze stromu (jak se sami dočtete, obrazně i doslova :D).


Není to ani tak básnička, je to spíš takový popěvek úplně jednoduchou, veselou melodií. Od prvních slov jsem si ho zpívala, po celou dobu tvorby. Nějak se mi prostě objevil v hlavě...Melodie bude, možná i zpěv, ale až bude mít můj milý čas to zapsat do not a nahrát, já na to nejsem vybavená. Takže pokud stojíte i o zvukovou stránku, musíte mít strpení. Když si ale tuto jednoduchoučkou, prostinkou básničku přečtete už nyní, budete si k ní moct zanotovat vlastí melodii. A to je fajn, ne? :-)

Přeji Vám pohodové dny s úsměvem na tváři!
vaše Pomněnka Illienel




Letí, letí,
myšlenky mi hlavou.
Usedly do větví stromů,
snad chvíli zůstanou.

Letí, letí,
hlavou mojí věty.
Možná si též na strom sednou,
myšlenky pohltí.

Letí, letí,
ven z hlavy mé děti.
Na papír si posedají,
budou vyprávěti.

Letí, letí,
hlavou mnohá slova.
Když myšlenky do vět vložím,
je tu sloka nová.

Letí, letí,
hlavou verše, rýmy.
Když to všechno v báseň spojím,
na čas zmizí stíny.

Komentáře

  1. Illísku je to boží! Boží boží boží! A ano, slyším v tom písničku, proto je to o to božejší, že mi to vlastně zpíváš... ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Je to takové... dětské. A to neber zle (ale vím, že zrovna Ty toto brát zle určitě nebudeš). Je to dětské a hobití. Veselé, jednoduché, je to přesně pro zlé chvíle, abychom si uvědomili, že nejenom epická slov aa velké činy mají smysl, ale že je potřeba obracet se k těm nejmenším a nejjednodušším a v nich hledat cestu a vlastně... velkou moudrost

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se to hrozně líbí. Přijde mi to jako něco, co napsal někdo známý - jako ne že by mi to něco konkrétního připomínalo, ale že je to tak dobré, že si umím představit, že nás to učili ve škole :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na mě báseň z nějakého důvodu působí hrozně melancholicky... ale krásně, rozhodně krásně! Jako něco, na co už se skoro zapomnělo, ale co se vrací, zas a znova. Jako něco skoro nedosažitelného. Je to báseň plná vzduchu...
    K melodii to přímo vybízí a já bych rozhodně chtěla slyšet tu tvoji, takže doufám, že vážně plánuješ ji nazpívat. ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."