Já v tebe věřím

Zdravím vás!

Díky vám všem, kdo jste na tento blogový přístav ještě zcela nezanevřeli nebo nezapomněli, i přs jeho opět dlouhou neaktivitu a stále sem občas zavítáte. Proč jsem se tak dlouho neozývala? Ne, neumřela jsem. Ale byla jsem velmi dlouho nemocná. Vlastně ještě jsem. Už skoro rok marodím a není to zrovna lehké. Nechodím do školy, ani do práce, často nemám síly ani na základní fungování v domácnosti. Stále ale doufám, že se můj stav brzy zlepší natolik, abych mohla dokončit školu a pak si najít práci, alespoň na částečný úvazek.
Přesto mám i dobré zprávy - vdala jsem se. Za toho nejlepšího muže, jakého jsem mohla potkat. Jsme spolu dva a půl roku, z toho půl roku bydlíme ve společném pronajatém bytě. Vdanou paní jsem teprve necelé dva měsíce, ale jsem nesmírně šťastná. Miluji ho a on miluje mě. A dáváme si to každodenně několikrát najevo. S ním je mi krásně i tehdy, kdy mi jiak dobře není. A proto mám opět chuť do tvoření. A snad i ten čas. Přípravy svatby byly náročné, nejen časově. Ačkoliv stály za to. O své svatbě vám tu také časem určitě povyprávím, protože byla docela netradiční a myslím, že krásným zážitkem pro většinu zúčastněných. :-)
Teď ale k dnešnímu příspěvku. Obávám se, že je kratší než tento úvod, ale...snad mi to odpustíte. :D Jedná se o básničku, kterou jsem napsala pro mou kamarádku k narozeninám. Je tedy psaná z velké části jí na míru. Ale myslela jsem při jejím psaní i na jiné mně blízké osoby. Třeba někdo zachytíte, co jsem chtěla sdělit "širšímu publiku" a někoho z vás potěší. :-)

Mějte se krásně, já se tu zkusím brzy zase objevit.
vaše Pomněnka Illienel



Já v tebe věřím,
tak pojď blíž ke dveřím
a otevři dokořán svět.

Cestu máš před sebou,
následuj vždy tu svou,
srdce tě povede vpřed.

Tobě zcela věřím,
s klidem vše ti svěřím,
přítelkyně má.

Jedním si buď jista,
jsou na světě místa,
kde jsi vítaná.

Dnes i zítra, ve dne v noci,
máš své místo v našem srdci.

V srdci, v domě, u stolu,
držme vždycky pospolu.


Komentáře

  1. To je krásná, milá a přátelská báseň :)
    Umíš nádherně vyjádřit vřelost, podporu a laskavou péči!Jestli je to pro tu kamarádku, pro kterou myslím, že je (měla ten týden narozeniny?) tak připojím vzkaz, že i u mě je vždycky vítaná :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Děkuji za Tvá slova, nesmírně mě potěšily. Jsem opravdu moc ráda, pokud se mi daří někdy vyjádřit to, co říkáš.
    Ano, hádáš správně, bylo to pro ni.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."