Verše z čajových lístků

Zelený, bílý,
ovocný nebo černý,
každý má ten svůj...





Hrníček v dlaních
pokoj Tvůj naplní hned
omamnou vůní

Otvíráš knihu
dešťové poezie
vplouváš do stránek

Básně a čaje
srdce nám zahřívají
jak šálek v ruce

Deník je knihou
života tvého
zrcadlem duše

Čaj je přítelem
lahodný, vroucí
vždy dá ti sílu

Teplo v tvém srdci
nápoj obnoví
zahřeje ruce

Pro druhé mít vždy
vřelé objetí
jenom čaj umí

Utišit bolest
osušit slzy
zmírnit trápení

Zahnat zlou zimu
prokřehlým prstům
navrátit zas cit
a jen tak sedět
v křesle pod dekou
svůj milý čaj pít

Listovat knihou
čajových básní
cítit se krásně

Myšlenky zvolna
myslí mi tečou
z kapek jsou verše

Chytám do sítka
čajové lístky
hádám co chtěly
mi asi říci
o světě básní
čajů a vůní
.
.
.


Komentáře

  1. Ač poezii moc nedám, zjišťuji, že tohle je to, co dešnímu ránu s hrnkem zeleného čaje chybělo :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Děkuji za milá slova. Jsem ráda, že veršíky potěšily a splnily účel - byly psané právě k tomu čaji.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem si řekla, že ti tu básničku okomentuji sem. :) Bylo by krásný, kdyby mi šálek čaje dokázal dát tolik lásky - já k němu totiž potřebuji ještě tu druhou spřízněnou duši a klid, abych byla zcela spokojená. Ale básnička je to krásná. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."