Miniatury z čajového šálku

Milí čtenáři,
po delší době pro Vás opět něco mám. Maličkého, krátkého, jen takové zastavení, akorát na jedne šálek čaje. Mám před státnicemi, snažím se psát bakalářku jako o život, abych stihla termín odevzdání, do toho bojuji s nemocema apod., však už to u mě znáte. Vše je při starém. :D Nebo ne? Kdo ví...
V šuplíčku mám pro vás několik článečků, ale pořádný čas na jejich přepsání a vydání budu mít bohužel asi až od února. Snad na mě počkáte.
Dnes tedy čajová miniatura, inspirovaná haiku, leč s jinou délkou verší (vždy 5 slabik). Třeba někoho potěší a vykouzlí na tváři drobný úsměv nebo hřejivý pocit tam, kde básně klíčí.
Mějte se krásně a užvejte si všeho dobrého, co vám podzim nabízí.
vaše Pomněnka Illienel




V celičkém světě
nikdy nebude
dost horkých dlaní

kouřícíh šálků
plněných vůní
chutí co laská

světýlek v šeru
maličkých knížek
velkých básníků

sednem si k sobě
snad na okamžik
svět se utiší

souznění srdcí
tiší a hřeje
jak teplá lázeň

čokoládová
hutná a sladká
chvíle pro nás dvě.


Komentáře

  1. Čili prozaicky řečeno, neexistuje nic jako příliš velký hrnek na čaj? Pěkné to je.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ano! Tys to odhalila...to je přesně jedna z myšlenek tohoto textu. A můžu potvrdit, že platná, máme doma litrový keramický hrnek a kolikrát bychom takových potřebovali víc. Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční příběh

Malé velké ohlédnutí

"Tak piš nesmysly."